Protecția datelor dvs. cu caracter personal este foarte importantă pentru noi. Această notificare descrie practicile noastre referitoare la modul în care colectăm și utilizăm datele dvs. personale. De exemplu: ce date colectăm, de ce și în ce scop, și explică drepturile dvs. referitoare la datele personale.
În acest document, puteți găsi informații despre următoarele subiecte:
Website-ul www.cardmultibrand.ro este detinut si operat de Vouchers Depot SRL, o companie cu sediul în București, România, Str. Siriului 42-46, Et. 3, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/17010/2022, cu cod fiscal RO46745101. Colectăm și procesăm diverse categorii de date personale de la dvs., ceea ce, în conformitate cu legislația Uniunii Europene privind protecția datelor cu caracter personal, ne conferă statutul de controlor de date pentru astfel de date.
2. CUM COLECTĂM DATELE DVS. PERSONALE
Datele cu caracter personal pot fi colectate sau accesate în mai multe moduri, inclusiv:
Putem colecta datele pe care le-ați furnizat direct. Acest lucru se va întâmpla în mod obișnuit atunci când:
Putem colecta datele dvs. în mod automat. Acest lucru se va întâmpla în mod obișnuit atunci când:
Dacă legea permite, putem obține date despre dvs. de la terțe părți, de exemplu, informații despre profilul dvs. disponibile public (cum ar fi preferințele și interesele dvs.) de pe site-urile de socializare de la terți (cum ar fi Facebook).
Putem colecta și date în alte contexte care vă sunt aduse la cunoștință în acel moment.
Ce date colectăm despre dvs.?
Datele pe care le colectăm direct de la dvs. vor fi evidente din contextul în care le furnizați. De exemplu:
Datele pe care le colectăm automat vor acoperi în general:
Datele pe care le colectăm de la terțe părți vor consta în general în informații disponibile public (cum ar fi funcția, preferințele și interesele), de exemplu, obținute din postările pe platformele de socializare.
Pentru ce scopuri utilizăm datele dvs. și pe ce bază legală?
În funcție de natura relației noastre cu dvs., putem utiliza informațiile despre dvs. în următoarele scopuri:
Baza legală pentru utilizarea datelor dvs. este una dintre următoarele:
Scopurile pentru care utilizăm informațiile despre dvs., împreună cu metodele adecvate de colectare și baza legală pentru utilizarea acestora, sunt următoarele:
Scopul | Metodele de colectare și baza legală pentru prelucrare: |
Respectarea obligațiilor reglementare - obligații fiscale și contabile - cereri de divulgare a informațiilor conform legii și reglementărilor - conflicte de interese - păstrarea contractelor și a documentelor conexe în care vă puteți regăsi | Aceste informații ne sunt furnizate în general direct de către dvs., atunci când se stabilește o relație între noi sau interacționați cu noi. Folosim aceste informații deoarece suntem obligați să desfășurăm activități comerciale în conformitate cu legea (inclusiv dreptul societar și codul fiscal), să menținem înregistrări financiare și fiscale, să respectăm sancțiunile comerciale, să ne conformăm legii aplicabile în domeniul sănătății și securității (care poate include păstrarea înregistrărilor incidentelor), să pregătim rapoarte, să răspundem solicitărilor de informații din partea autorităților competente și să gestionăm orice conflicte de interese. |
Marketingul produselor și serviciilor noastre - stabilirea unui contact cu dvs. în timp ce furnizăm produsele sau serviciile noastre - îndeplinirea comenzilor (inclusiv trimiterea facturilor) - procesarea plăților - gestionarea relațiilor | În general, vom primi aceste informații direct de la dvs. (de obicei, numele dvs., adresa dvs. de email profesională, comenzi, servicii și informații despre plată). Folosim aceste informații pentru a îndeplini contractul cu dvs. în calitate de client al nostru sau, în cazul în care nu există o astfel de obligație legală, folosim aceste informații deoarece avem un interes legitim în desfășurarea afacerii noastre sau în legătură cu produsele și serviciile pe care vi le oferim, pentru a procesa plățile și pentru a gestiona relația cu dvs., un interes care nu este subminat de interesele, drepturile și libertățile dvs. în protejarea informațiilor despre dvs. |
Promovarea afacerii și gestionarea relațiilor (acolo unde este permisă de lege) - trimiterea informațiilor despre actualizări relevante, promoții și evenimente - gestionarea relației noastre | Aceste informații ne sunt în general furnizate direct de către dvs. (de obicei, numele dvs. sau adresa dvs. de email profesională). Folosim aceste informații deoarece avem un interes legitim în gestionarea relației dintre noi și în vă informa despre afacerea noastră și produsele noastre, ceea ce nu este incompatibil cu interesele, drepturile și libertățile dvs. de a vă proteja informațiile. |
Administrarea afacerii - gestionarea generală a organizației și păstrarea înregistrărilor de afaceri - corespondența legată de relația noastră cu dvs. sau cu angajatorul dvs., inclusiv gestionarea solicitărilor dvs. de informații sau a altor cereri | În general, vom primi informațiile direct de la dvs. Folosim aceste informații deoarece avem un interes legitim în desfășurarea activității comerciale, gestionarea relației cu dvs. și menținerea securității și integrității clădirilor și sistemelor noastre IT. Acest interes nu este invalidat de către interesele, drepturile sau libertățile dvs. de a restricționa utilizarea informațiilor dvs. |
Suport pentru atingerea tuturor obiectivelor menționate mai sus - corespondența cu dvs. - îmbunătățirea experiențelor dvs. - administrare și remedierea problemelor | În general, vom primi informațiile direct de la dvs. Folosim aceste informații pe baza faptului că este în scopul pentru care utilizăm informațiile, în scopul de a furniza suport. |
În unele cazuri, putem utiliza date despre dvs. în moduri care nu au fost descrise mai sus. În acest caz, vă vom furniza o notificare suplimentară privind confidențialitatea care explică această utilizare.
3. CUM PARTAJĂM INFORMAȚII
Putem partaja date despre dvs. cu:
• Terți care furnizează produse sau servicii nouă sau dvs. (cum ar fi angajatorul dvs., furnizorii de servicii de plată, furnizorii de servicii de curierat, comercianții cu amănuntul, etc.);
• Terți care furnizează produse sau servicii, cum ar fi curierii, furnizorii de sisteme IT și furnizorii de servicii conexe, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicații, servicii de backup și recuperare a dezastrelor, servicii de securitate IT și alți furnizori de servicii externalizate, cum ar fi furnizorii de servicii de stocare externă și stocare în cloud;
• Terți, în cazul în care este necesar sau permis de lege, de exemplu: reglementatori, departamente guvernamentale, în răspuns la o solicitare din partea forțelor de ordine sau a altor oficiali guvernamentali, atunci când dezvăluirea este necesară sau potrivită pentru a preveni vătămări fizice sau pierderi financiare sau în legătură cu o anchetă a unei activități ilegale suspectate sau reale, și în contextul restructurării organizaționale.
4. TRANSFERURI DE INFORMAȚII ÎN AFARA UNIUNII EUROPENE
Ca regulă generală, datele cu caracter personal nu vor fi transferate în afara UE. Cu toate acestea, dacă transferul de date cu caracter personal către țări din afara SEE este necesar, vom lua măsurile necesare pentru a asigura nivelul corespunzător de protecție și securitate în conformitate cu legile aplicabile, inclusiv introducerea clauzelor contractuale standard în contractele relevante care implică transferul.
5. SECURITATE
Cum protejăm datele dvs.?
Implementăm măsuri tehnice și organizaționale adecvate pentru a proteja datele cu caracter personal pe care le deținem împotriva divulgării neautorizate, utilizării, modificării sau distrugerii. Dacă este necesar, utilizăm criptare și alte tehnologii care pot contribui la securizarea informațiilor pe care le furnizați. De asemenea, solicităm furnizorilor noștri de servicii să respecte cerințe stricte privind confidențialitatea datelor și securitatea acestora.
Cât timp vor fi păstrate informațiile despre dvs.?
Vom păstra informațiile despre dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care au fost colectate informațiile. După aceea, le vom șterge. Perioada va varia în funcție de scopurile pentru care au fost colectate informațiile. În anumite circumstanțe, aveți dreptul să ne solicitați ștergerea informațiilor. De asemenea, uneori suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm informații, de exemplu, în scopuri fiscale și contabile.
De obicei, reținem datele în funcție de criteriile descrise în tabelul de mai jos:
Tip | Explicația / criteriul tipic de stocare |
Înregistrări comerciale și de plată | Păstrăm înregistrări ale facturilor, vânzărilor, achizițiilor, plăților efectuate și primite și documente conexe (cum ar fi contracte și e-mailuri) în conformitate cu cerințele legii societății și ale codului fiscal, de obicei timp de 11 ani. De asemenea, vom păstra înregistrările inspecțiilor furnizorilor pentru atât timp cât este necesar pentru a respecta obligațiile noastre legale și reglementare. |
Achiziții | Dacă achiziționați servicii, vom păstra detaliile acestei tranzacții pe toată durata îndeplinirii contractului și pentru a respecta orice obligații legale (de exemplu, în scopul păstrării înregistrărilor fiscale și contabile). |
Jurnalele de audit ale sistemelor | Jurnalele de audit ale sistemelor sunt, de obicei, păstrate doar pentru câteva luni. |
6. În conformitate cu legea, aveți următoarele drepturi referitoare la datele dvs. cu caracter personal pe care le procesăm:
Consimțământul poate fi retras în orice moment. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării până în acel moment, însă odată cu retragerea consimțământului, Create Direct va înceta să proceseze acele date.
Pentru exercitarea drepturilor dvs., vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de contact menționate în secțiunea 8 de mai jos.
7. MODIFICĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI
Putem actualiza această notificare din când în când (și orice notificări de confidențialitate suplimentare). Vă vom informa despre schimbări atunci când suntem obligați să facem acest lucru de lege.
8. INFORMAȚII DE CONTACT
Dacă aveți întrebări despre această notificare sau doriți să vă exercitați drepturile menționate mai sus, ne puteți contacta folosind următoarele informații de contact:
Adresa de corespondență: Strada Siriului, nr. 42-46, etajul 3, sectorul 1, București.
E-mail: helpdesk@vouchersdepot.com
Telefon: +40212246552